Alla inlägg den 11 september 2012

Av morcraban - 11 september 2012 22:44

Idag blev det bara en snabb vända på stallet. La om Rorys sår som såg riktigt fint ut, men ännu har inte flärpen velat lossna. Gav honom sedan mat och tog på täcke innan han gick ut igen.

En stallkamrat var på Ullared och köpte med Hyaluron 100 och Racing Liniment åt mig. Gott det! Då kan jag avvakta en resa ned ett tag till :)

Sedan bar det av till skolan och andra föreläsningen i sexologi, riktigt kul! Helt klart rätt kurs för mig! Psykologi med inriktning på Sexologi.
Hade även en riktigt bra gruppdiskussion om dagens obefintliga sexualpolitik och lite monogami.

När jag sedan sitter på centralen och väntar på tåget hem. Så kommer det fram en svart snubbe och börjar förklara på engelska, att han tycker att jag är vacker och ser ut som en ängel. Han säger också att han vill lära känna mig. Han maler på i 30 minuter innan jag kan gå på tåget. Aja, han var i alla fall trevlig och jag fick prata engelska. Alltid uppskattat :)

Det var rätt kul i alla fall att han gick emot normen om att man inte bara går fram till någon och pratar hur som helst. Alla på centralen uppskattade det inte heller. Men jag tycker det var bra! Folk måste börja våga bryta onödiga normer. Jag brukar göra det, och oftast blir folk glada. De runkar uppskatta att man börjar prata med dem, bara sådär. Minns hur en gubbe tackade mig för att jag på måfå började prata med honom i en affär.

Gör sådant ni med! Prova! Ni kommer se hur glada människor blir.

Av morcraban - 11 september 2012 14:43

Ja, idag har allt gått i ett, jobbintervju, mat hos mor och far, stallet och nu ska jag göra mig i ordning för att åka ned till Göteborg för en föreläsning. Ska försöka få till ett inlägg senare under resan.


Hej så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit!

Kortfattat vad denna sida handlar om är hästar, dressyr, galopp och annat som hör till! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards