Alla inlägg den 21 september 2012

Av morcraban - 21 september 2012 19:58

Återigen har det inte blivit något bloggande på ett par dagar, well helt ärligt så beror det väl på dagsformen och ännu en gång har det gått i ett.


Hur som, Rory blir finare och finare av longeringen. Såret likaså, den sista delen på svallköttet har äntligen börjat ge med sig mer och mer. 


Igår blev det mer ryggträning i longeringen och idag jobbade vi mer på rumpan. Nackmuskulaturen börjar komma tillbaka fint, likaså resten av överlinjen. Men det är mycket kvar tills han är lika fin som han var innan kiropraktorn förstörde honom, men bara vi kommer igång ordentligt igen så är vi snart där. En av alla fördelar med fullblod, de bygger muskulatur, kondition och styrka snabbt! 


Igår blev jag uppringd om att komma på jobbintervju idag. Var där vid 8,45 och det kändes bra, så jag får hoppas att jag får tjänsten. Kändes som ett härligt ställe! Någonstans i mitt bakhuvud så finns en till häst om jag får en fast tjänst =P Skulle vara så kul!


Har det senaste även slappat efter med träningen, måste ta tag i det! Vilket jag tänker ta och börja göra nu direkt, hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit!

Kortfattat vad denna sida handlar om är hästar, dressyr, galopp och annat som hör till! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards