Alla inlägg den 16 september 2012

Av morcraban - 16 september 2012 21:57

Dagen tillbringades som tidigare nämnts på Göteborg Galopp där 9 löp reds, bland annat det stora Göteborgs Stora Pris där norska superstoet Entangle vann lätt med Jacob Johansen. Det var riktigt fina löp och jag är mycket nöjd trots att det blåste och regnade på Säve, där banan ligger.


Efteråt åkte jag ut till min skatt. benet ser ritkigt fint ut. Såret vill verkligen läka men lite till svallkött måste tas bort först. Longerade honom och han var fantastiskt fin, gick ofta i uppförsbacke och var jättefin att böja. Helt klockren! Fick bli rejält med ryggträning och Rory visade tydligt att han var nöjd och belåten med dagens träning. Stretching och liniment som vanligt efter passet.

SÅ TAGGAD på att börja rida honom igen!


Nu har jag äntligen kommit hem och ska försöka varva ned lite innan det är sängdags.


En video från upploppet till Göteborgs Stora Pris får avsluta kvällens bloggande, ENJOY!


 

Av morcraban - 16 september 2012 13:48

Snart börjar ilastningen av 13 fantastiska hästar i Göteborgs Stora Pris. Hästar som Hasinger, Entangle, Maserati och inte mindre Aghostatgodsplace! Spännande!!!

Av morcraban - 16 september 2012 12:46

Idag är jag på Göteborg Galopp för ett par härliga löp. Progrmmet ser ni här http://www.goteborggalopp.se/gg/pdf-start/gg-120916.pdf

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit!

Kortfattat vad denna sida handlar om är hästar, dressyr, galopp och annat som hör till! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards