Alla inlägg den 26 september 2012

Av morcraban - 26 september 2012 22:17

Ja, då vart man nyklippt och nyfärgad. Håret är något längre än axellångt men känns fruktansvärt kort =( Tyvärr var det tvunget att klippas så pass mycket, fruktansvärt slitet. Men jag tänker positivt - det växer relativt snabbt! Mitt hår växer ca 1,5 cm per månad, så jag ska väl inte klaga =)


Bortsett från att jag har tränat så är jag fruktansvärt oproduktiv idag. Borde ha pluggat men är så trött och sliten att hjärnan inte orkar. Känner mig som en zombie, överväger att lägga mig redan nu och hoppas på att möjligen få sova ut, var längesedan nu och kroppan och hjärnan orkar inte hur mycket som helst. 

Av morcraban - 26 september 2012 15:37

Usch, jag är inte riktigt helt hundra känner jag. Det blir väl lite mycket med allt emellanåt gissar jag.


Hur som så har jag bokat tid hos frisören idag, mamma betalar klippning och färgning. Klippning behövs verkligen, håret är så sjukt slitet men jag har undvikit skiten. Dels så har jag haft dåligt med tid men även vetskapen om att mycket måste klippas. Vill ju inte ha kort hår och något säger mig att det inte kommer vara längre än axellångt när det är klart =/


Oh well, iväg till frisören nu....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit!

Kortfattat vad denna sida handlar om är hästar, dressyr, galopp och annat som hör till! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards