Alla inlägg den 25 september 2012

Av morcraban - 25 september 2012 16:28

Imorse var jag iväg tidigt till jobbet. Kom hem och var helt slut efter att knappt sovit och kopplat av på snart en vecka. Hoppar skolan ikväll, orkar inte.

Istället tog jag en tupplur, eller ja. Jag däckade. Nu ska jag strax iväg till stallet men tänkte bjuda på en ridbild på mig och min herre.

En bild från i somras när vi precis kommit igång med ridningen efter 1 års rehab.

Av morcraban - 25 september 2012 00:02

Åkte ut tidigt till stallet idag för att hinna jobba Rory innan jobbet.

Gick superbra, han var jättefin. Fick en tydlig bekräftelse att hann har blivit starkare också. Härligt!
Såret kunde jag pilla bort en del svallkött ur, det går framåt.

Men innan dess, precis när jag hämtat Rory i hagen så ringer telefonen. Det var chefen på behandlingshemmet jag var på intervju på. De tyckte att jag verkade väldigt bra och valde därför mig som en av tre personer som ska få provjobba för tjänsten. Helt fantastiskt! Så sjukt glad!

Förhoppningsvis får jag den också, behöver och vill verkligen ha en fast tjänst. Plugget löser jag ändå, med bra planering. Vilket i sin tur är lättare om man är avslappnad med en bra inkomst. Hoppas hoppas!

Idag jobbade jag introduktion på ett ställe för kommunen, 14.30-21.30 Kom hem duschade, datorn krånglar än. Försökte fixa skiten, men så är klockan så mycket och jag ska upp tidigt. Fortsätter introt imorgon 7-10 så jag måste sova. Klockan ringer 05.30

Godnatt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit!

Kortfattat vad denna sida handlar om är hästar, dressyr, galopp och annat som hör till! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards