Alla inlägg den 18 september 2012

Av morcraban - 18 september 2012 17:34

Blev ett par dagars uppehåll nu, det har vart lite mycket ett tag nu.

Igår vaknade jag lite febrig, ringde om jobb och lämnade referens. Fick samtal från jobbet där jag blev ombedd att jobba i helgen.

Därefter får jag veta att min ena tenta missades, och blev därför ej rättad. Hur i helvete kan den bli missad!?!? Läraren svarar först med attityd om att jag inte lämnat in den, ber sedan om ursäkt och säger att hon ska rätta den så fort hon kan. Nej det duger inte, rätta med en gång!

Får svar idag om att den ej är godkänd, har nämligen inte gjort en grej som hon ej frågat om på tentan. Har ifrågasatt det!

Sedan blir jag uppringd om introduktionstider på ett ställe på nya jobbet. Har fått två tider på måndag och tisdag.

Måste verkligen lösa inkomsterna nu! Fy fan för lärarhelvetet som sabbat för mig. Aja, bara att lösa skiten.

Sitter nu på Psykologiska Instutionen i väntan på föreläsning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit!

Kortfattat vad denna sida handlar om är hästar, dressyr, galopp och annat som hör till! =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards